Sütik

Sütiket használunk a tartalom személyre szabására és a forgalom elemzésére. Kérjük, határozza meg, hogy hajlandó-e elfogadni weboldalunkon a sütiket.

Oldal tetejére
Bezárás
Zengo - NKFIA pályázat Zengo - Széchenyi2020 Zengo - Háromszög
Zengo - Digitális megoldások

Magyar Kézilabda Szövetség online jegyzőkönyv

Szoftverfejlesztés

A Magyar Kézilabda Szövetség számára bővítettük ki a kézilabdameccs-jegyzőkönyvek elkészítésére használt digitális rendszert. Az események és a cserefolyamatok dokumentálása mellett a történéseket a nézők számára is láthatóvá tettük egy harmadik felületen, mindezt valós időben.

PROJEKT ADATOK

Bezárás
dátum
2020
ügyfél
A Magyar Kézilabda Szövetség a sportág magyarországi működését igazgató szervezet, mely a nemzeti bajnokságok szervezését és a női- és férfi válogatottat irányítja.
termék
webalkalmazás
feladat
design, teljes körű webfejlesztés
megjelenés
belső felhasználás, internet
Zengo - Magyar Kézilabda Szövetség online jegyzőkönyv

PROJEKT ADATOK

Bezárás
dátum
2020
ügyfél
A Magyar Kézilabda Szövetség a sportág magyarországi működését igazgató szervezet, mely a nemzeti bajnokságok szervezését és a női- és férfi válogatottat irányítja.
termék
webalkalmazás
feladat
design, teljes körű webfejlesztés
megjelenés
belső felhasználás, internet

Megrendelőink a korábban használt, digitális jegyzőkönyvezési formulát szerették volna kibővített változatra váltani, ehhez kínáltunk komplex, felhasználóbarát megoldást. A jegyzőkönyv-készítők laptopon és tableten vezetik a különböző lövéseket, gólokat, büntetőlapokat, illetve a csereeseményeket. A szisztéma ezek alapján különféle statisztikák generálására is alkalmas. Kiemelt fontosságú volt, hogy a rendszer könnyen kezelhető és átlátható legyen. A fejlesztés során törekedtünk rá, hogy a dokumentáló személy ne tudjon irreleváns adatokat rögzíteni, ezzel minimalizálva a hibázási arányt. Emellett a megfelelő mennyiségű gyakorlás után a folyamatok gyorsgombokkal is kezelhetőek. 

Fő célkitűzéseink közé tartozott, hogy ne csak a jegyzőkönyv-vezetők készülékei között történjen adatáramlás, hanem a nézők is végigkövethessék a játék eseményeit egy harmadik, webes felületen, szöveges élő közvetítéssel. Az adatok valós idejű küldése által a nézők egy azonnal frissülő platformon keresztül monitorozhatják a meccseket. Ezzel kapcsolatban az egyik legnagyobb megoldásra váró probléma az instabil internetkapcsolat volt. Rendszerünknek offline is működnie kell, a hálózathoz való újbóli csatlakozáskor pedig a szerverről felfrissülnek a weboldalra küldött adatok. Ezáltal egy olyan webes felületet hoztunk létre, amely internet nélkül is működőképes, helyreálláskor pedig szinkronizálja az információkat. A rendszert úgy alkottuk meg, hogy a gyerekbajnokságoktól kezdve egészen az első osztályig alkalmazható legyen.