Sütik

Sütiket használunk a tartalom személyre szabására és a forgalom elemzésére. Kérjük, határozza meg, hogy hajlandó-e elfogadni weboldalunkon a sütiket.

Oldal tetejére
Bezárás
Kategória:

Bevezetés a real-time VFX-ek világába

2024. 10. 30.
Zengo Blog - Bevezetés a real-time VFX-ek világába
A modern játékokban a real-time VFX (valós idejű vizuális effektek) kelti életre az akciót, fokozza a játékos beleélését, dinamikus elemeket, például robbanásokat, tüzet és időjárási hatásokat hozzáadva. Ez a blogbejegyzésünk bemutatja, mi is a valós idejű VFX, milyen stílusokat ölthet – a realisztikustól a stilizáltig –, és alapvető útmutatót kínál ahhoz, hogyan kezdj bele egy saját VFX-projektbe.
Tovább...
Kategória:

Stresszelünk-e a virtuális valóságban?

2024. 09. 30.
Zengo Blog - Stresszelünk-e a virtuális valóságban?
A stressz modern életünk mindennapi részét képezi, ezért is fontos, hogy figyelembe vegyük, hogyan lehet ránk hatással, például egy tréning szituációban. Ebben a blogposztban a stressz és annak felismerésének mélyeibe ássuk bele magunkat, azzal a céllal, hogy a jövőben elkészülő VR tréningjeinkbe mint inputot és befolyásoló tényezőt beépíthessük.
Tovább...
Kategória:

OCR: A szövegfelismerés forradalma az Apple eszközökön

2024. 08. 30.
Zengo Blog - OCR: A szövegfelismerés forradalma az Apple eszközökön
A digitális technológia világában az OCR (Optical Character Recognition - optikai karakterfelismerés/optikai karakterolvasás) lehetővé teszi a gépek számára, hogy szöveget olvassanak és értelmezzenek képekből és beszkennelt dokumentumokból. Az innováció és a felhasználó-központú tervezés iránti elkötelezettségéről ismert Apple a saját ökoszisztémájába való zökkenőmentes integrációjával a következő szintre emelte az OCR technológiát. Ez a blogbejegyzés az Apple OCR-rel foglalkozik, feltárva, hogyan működik, hol használják, és miért változtatja meg a szöveggel való interakciót digitális életünkben.
Tovább...
Kategória:

Előre Kinematika (FK) és Inverz Kinematika (IK)

2024. 07. 22.
Zengo Blog - Előre Kinematika (FK) és Inverz Kinematika (IK)
Az, hogy a karakterek és robotok hogyan mozognak, kulcsfontosságú a robotika és a játékfejlesztés területén egyaránt. Itt jönnek képbe az Előre Kinematika (FK) és az Inverz Kinematika (IK) fogalmai. Merülj el a kinematika lenyűgöző világában, hogy lásd, hogyan hoznak ezek a módszerek életszerű mozgást a robotokba és az animált karakterekbe.
Tovább...