Unreal Engine és VR: Az új verziók hatása a fejlesztésre
2025. 02. 04.
Az Unreal Engine már hosszú évek óta az egyik legmeghatározóbb játékmotor a játékfejlesztésben. Természetesen PC játékok fejlesztésén túl virtuális valóság (VR) alkalmazások készítésében is jelentős eredményeket értek el. A fejlesztők számára azonban nemcsak az innováció, hanem a kihívások is folyamatosan jelen vannak. Az új verziók, frissítések, valamint a különböző VR headsetek kompatibilitási problémái és az OpenXR technológia integrálása mind hatással vannak a munkafolyamatokra. Ebben a blogposztban részletesen bemutatjuk az Unreal Engine legfrissebb verziójának újításait, különös tekintettel a Meta, Pico és Varjo headsetekre, valamint azt, hogyan segíthet az OpenXR a VR fejlesztés kihívásainak leküzdésében.
Tovább...
OCR: A szövegfelismerés forradalma az Apple eszközökön
2024. 08. 30.
A digitális technológia világában az OCR (Optical Character Recognition - optikai karakterfelismerés/optikai karakterolvasás) lehetővé teszi a gépek számára, hogy szöveget olvassanak és értelmezzenek képekből és beszkennelt dokumentumokból. Az innováció és a felhasználó-központú tervezés iránti elkötelezettségéről ismert Apple a saját ökoszisztémájába való zökkenőmentes integrációjával a következő szintre emelte az OCR technológiát. Ez a blogbejegyzés az Apple OCR-rel foglalkozik, feltárva, hogyan működik, hol használják, és miért változtatja meg a szöveggel való interakciót digitális életünkben.
Tovább...
Gaming az Apple ökoszisztémában
2024. 03. 12.
Sikerült-e vajon az Apple-nek a legnagyobb akadályt elgördítenie, hogy betörhessen a játékiparba?
Tovább...
Unreal Engine 5.2, avagy a procedurális környezetépítés korszaka
2023. 04. 23.
Hamarosan megjelenik az Unreal Engine legújabb 5.2. verziója. A frissítés megannyi újdonságot tartalmaz, amelyek közül van, ami előre láthatóan nagy hatással lesz a piacra. Ebben a blogposztban a Procedural Content Generation Framework-ről lesz részletesen szó.
Tovább...
Interaktív digitális látogatói élmények Unity-vel
2023. 01. 17.
Virtuális AR öltöztető játékok, hatalmas falakat kitöltő interaktív bemutatók, vetített digitális terepasztalok, VR élmények - csak néhány példa, mennyire sokszínűen lehet használni modern hardveres technológiákat és játékfejlesztő eszközöket a látogatói élmény fokozása, a wow-faktor kiváltása érdekében. Érdekel a téma? Olvass tovább!
Tovább...
Kiterjesztett valóság az Apple ökoszisztémában
2022. 12. 08.
Az AR jelenleg az egyik legnagyobb technológiai trend, és csak egyre nagyobb lesz, ahogy az AR-képes okostelefonok és más eszközök világszerte egyre elérhetőbbé válnak.
Tovább...
Creativ_it nyári tábor élménybeszámoló
2022. 09. 02.
Nyáron másodjára vettünk részt aktív előadóként a Creativ_it nyári táborában. Ha kíváncsiak vagytok, milyen volt a mi szemszögünkből, és milyen előkészületekkel jártak ezek a napok, mindenképpen olvasd el a blogposztunkat!
Tovább...
Flutter mobilprojekt alkalmazása web projektként
2022. 08. 20.
Kíváncsiak voltunk, hogy a már meglévő mobilos Flutter moduljainkat mekkora munkával tudnánk webes platformra is fordítani. Hol vannak a buktatók? Mi az, amit nyerünk és mi az, amit vesztünk a közös kódbázissal?
Tovább...
Hogyan hozzunk létre React webalkalmazást a Laravel Sanctum segítségével - 2. rész: KIJELENTKEZÉS
2022. 05. 31.
Előző blogcikkünk folytatásaként most megmutatjuk, hogyan tudod React webalkalmazásodban a következő lépést fejleszteni!
Tovább...
Hogyan hozzunk létre React webalkalmazást a Laravel Sanctum segítségével - 1. rész: BEJELENTKEZÉS
2022. 04. 28.
Szívedhez nőtt a React és szeretnél webalkalmazást létrehozni vele? Megmutatjuk, hogyan lehetséges ez!
Tovább...